Pernafasan Seluruh Badan Untuk Kesihatan

Pernafasan Seluruh Badan Untuk Kesihatan

Saya akan memberitahu anda bagaimana saya mengajar pelanggan baru Daoist pernafasan seluruh badan. Ini sistem yang mudah adalah sangat baik untuk sesiapa sahaja yang mengalami tekanan dan kebimbangan. Ia juga akan membekalkan oksigen darah dan membantu membersihkan badan anda daripada toksin. Satu boleh bermula pada mana-mana postur tetapi ideal anda perlu berdiri tegak dengan kaki selari dan kira-kira lebar bahu selain.

Mula bernafas secara semula jadi manakala meletakkan tapak tangan pada perut anda. Cuba untuk membiarkan perut anda perlahan-lahan tekan keluar ke dalam tapak tangan anda seperti yang anda sedut. Maka anda hanya boleh menghembus nafas secara semula jadi. Sebagai badan dan fikiran permulaan untuk berehat anda mahu membenarkan lebih daripada perut anda berkembang dengan setiap nafas. Matlamat dengan ini aspek tertentu pernafasan adalah untuk lebih banyak udara memasuki paru-paru anda. Ini mempunyai kesan penyembuhan dan menenangkan yang luar biasa.

Menginaplah di tempat ini untuk seminggu atau lebih, membolehkan badan dan minda anda untuk berasa lebih dan lebih santai dan segar. Sebaik sahaja anda fikir anda mempunyai kaedah ini turun dengan baik, letakkan tangan anda pada midriffs anda. Maaf untuk mengatakan, ini adalah di mana ramai orang mempunyai "cinta mengendalikan". Dengan setiap menyedut nafas ke dalam dan mengembangkan perut anda seperti sebelum ini, tetapi kini memperluaskan kawasan bahagian muka badan anda selepas perut (dengan menyedut yang sama).

Secara beransur-ansur, dari masa ke masa, anda mahu untuk mula menambah belakang yang lebih rendah (berhampiran buah pinggang) dan bahagian belakang atas. Akhir sekali (dan hanya selepas semua kawasan-kawasan lain batang tubuh yang terlibat) anda boleh membawa perkembangan ini ke dada, membolehkan bahu untuk perlahan-lahan berehat ke sisi badan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar