Rawatan Asli Untuk Glaukoma - Dengan Satu Perubatan Homeopati

Rawatan Asli Untuk Glaukoma - Dengan Satu Perubatan Homeopati

Rawatan semula jadi untuk glaukoma mungkin untuk menyelesaikan lebih daripada glaukoma itu. Rawatan semula jadi, terutamanya homeopati, kerja-kerja dengan membersihkan tersumbat yang menghalang sistem imun anda berfungsi dengan betul. Sebaik sahaja ia boleh menyambung semula fungsi normalnya, segala-galanya bermula untuk datang tepat.

Glaukoma adalah peningkatan tekanan dalam struktur mata anda. Ini berlaku kerana humor akueus (cecair mata) sedang dicipta dengan lebih cepat daripada ia meninggalkan mata. Tekanan meningkat boleh menukar kecekapan optik bahagian mata, terutama retina, cakera optik dan akhirnya saraf optik. Ini boleh membawa kepada kecacatan penglihatan dan akhirnya buta. Gejala boleh datang pada tanpa disedari, kerana tidak ada rasa sakit, jadi ia mungkin mengambil sedikit masa untuk notis penurunan dalam penglihatan anda.

Apabila rawatan semula jadi untuk glaukoma, atau sebarang masalah kesihatan, menggunakan homeopati, ia sentiasa membantu untuk mengetahui apa yang berlaku dalam hidup anda pada masa yang ia bermula. Sejak gejala datang perlahan-lahan dalam glaukoma, ini boleh menjadi sukar. Jadi preskripsi yang tepat boleh bergantung sepenuhnya kepada yang hampir sama tanda-tanda anda kepada orang-orang ubat yang dipilih. Ubat homeopati Fosforus berfungsi dengan baik pada struktur mata. Berikut adalah beberapa tanda-tanda:

glaukoma
pendarahan retina
perubahan degeneratif dalam retina
retina berkembar
atrofi (degenerasi) saraf optik
bertulis kelihatan merah
terdapat halo hijau di sekitar sumber cahaya
seolah-olah ada berselubung mata anda
fotofobia (tidak dapat bertolak ansur dengan cahaya matahari langsung atau silau)
Bersama-sama dengan satu atau lebih daripada gejala di atas, untuk perubatan ini untuk bekerja untuk anda, anda juga perlu beberapa gejala umum:

dahaga yang hebat untuk minuman sejuk berais
sejarah atau pernafasan masalah yang pergi ke dada anda dengan mudah
sejarah pendarahan yang berwarna merah cerah dan tidak akan beku (luka, hidung berdarah dan lain-lain), yang termasuk hemofilia
lebih buruk untuk berpuasa, makanan pedas, berbaring di sebelah kiri, senja
lebih baik untuk syarikat, makan, tidur
kebimbangan terutamanya bagi bunyi secara tiba-tiba dan / atau bahawa sesuatu yang buruk akan berlaku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar